Pengalaman bertemu dengan penulis AKU MAHU DIARI PINK!

Kulit depan AKU MAHU DIARI PINK

Assalamualaikum dan helo semua! Sebenarnya dah lama dah nak tulis pasal post ni cuma, terlupa! Maklumlah, manusia kan mudah lupa! Hehehe.

Kita semua tahu Pesta Buku Antarabangsa 2017 telah berlangsung pada 28 April sehingga 7 Mei. Dalam kesempatan itu, pada 2 Mei 2017 akhirnya, saya berjaya menjejakkan kaki ke bangunan PWTC setelah kali terakhir pada PBAKL 2015.

Macam biasa, teruja tu tak payah cakaplahkan. Hehehe, langsung saya tidak melepaskan peluang untuk berkunjung ke semua reruai yang mengambil bahagian pada temasya kali ini. 

Okey, okey... mari kita ke agenda asal. Pusing punya pusing akhirnya kaki saya menjejakkan kaki ke rumah Pink Ain Maisarah! Fuh, ramai sungguh beratur ketika itu. 

Teruja betul saya dapat bertemu dengan penulis novel yang tidak asing lagi ini siapa lagi kalau bukan AIN MAISARAH dan ALAM ANUAR! Untuk pesta buku kali ini, saya berkesempatan untuk membeli novel AKU MAHU DIARI PINK! Alhamdulillah, dapat juga autograf mereka.

Ain Maisarah
Bergambar kenangan bersama Ain Maisarah

Alam Anuar
Bergambar kenangan bersama Alam Anuar

Sebaik sahaja pulang dari PBAKL, apalagi teruslah membaca novel AKU MAHU DIARI PINK! Tapi, sebelum itu, tersenyum-senyum membelel-belek autograf mereka.

Ain Maisarah
Autograf Ain Maisarah

Alam Anuar
Autograf Alam Anuar

Apalagi, habis seharian saya membaca novel tersebut. Menarik, menggeletek sampai ketawa terbahak-bahak dibuatnya!

Okeylah, setakat ini sahaja celoteh saya. Apa pendapat anda? Boleh komen di bawah. 
Bye for now.

#AinMaisarah #AlamAnuar #Akumahudiaripink

UPDATE 2022!
Saya buat video tiktok mengenai buku ini:
@gardenofbooks00 Aku mahu diari pink oleh Ain Maisarah & Alam Anuar terbitan Blink Book, 2016. Novel remaja yang berjaya buat saya ketawa terguling-guling sebab kelakar! #novelrecommendations #ainmaisarah #alamanuar #akumahudiaripink #blinkbook ♬ Thursday's Child Has Far To Go - TOMORROW X TOGETHER

Post a Comment

0 Comments