Visual novel Ungu Karmila oleh Ramlee Awang Murshid terbitan Alaf21 berdasarkan imaginasi saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera! Lamakan kita tak bersua di alam maya? Oh. ya... ni post pertama saya untuk tahun 2023!

Saya semakin aktif dekat tiktok kebelakangan ni semenjak bulan oktober 2022. Hari tu, saya berkesempatan membuat Visual novel Ungu Karmila oleh Ramlee Awang Murshid terbitan Alaf21 berdasarkan imaginasi saya! Saya suka gila novel ni.

Kulit depan novel Ungu Karmila oleh Ramlee Awang Murshid
Kulit depan novel Ungu Karmila oleh Ramlee Awang Murshid



Tujuan pos ini sebenarnya nak share dengan korang video tiktok saya tu.


@gardenofbooks00 Visual novel Ungu Karmila oleh Ramlee Awang Murshid terbitan Alaf21 berdasarkan imaginasi saya. Maaf terkurang terlebih. Novel yang buatkan kita tertanya-tanya siapa dalang sebenarnya. "Ia makan untuk hidup tetapi ia tidak pernah minum!" #ungukarmila #ramleeawangmurshid #alaf21 #karangkraf #novelseram #novelthriller #novelcinta #novelmelayubest #bookvideo #bookrecommendations #booktok #booktoker #bibliophile #bookworm #pov #fypã‚· #cnybazaar2023 ♬ A somewhat creepy and sad atmosphere music box - MoppySound


Apa pendapat korang? Tinggalkan komen


Post a Comment

0 Comments